• 1402/10/26 - 09:28
  • - تعداد بازدید: 485
  • - تعداد بازدیدکننده: 480
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سفر هیات رئیسه دانشگاه به طبس

بازدید ریاست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از دانشکده پرستاری طبس

رئیس دانشگاه با همراهی اعضای هیئت رئیسه، به شهرستان طبس سفر و ضمن بازدید از واحدهای آموزشی، بهداشتی و درمانی با فرماندار و مسئولین این شهرستان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری طبس؛ دکتر موسوی میرزائی و تعدادی از معاونین در جلسه ای با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان طبس، برنامه ها و فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حوزه های آموزشی، بهداشتی، درمانی و توسعه زیرساخت های حوزه سلامت شهرستان طبس را مطرح و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

جلسه هیئت رئیسه دانشگاه با تمرکز بر برنامه ها و پروژه های حوزه سلامت شهرستان طبس در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد و دستورالعمل هایی در راستای تسهیل فرآیند های اجرایی و توسعه زیرساخت های مربتط با سلامت به تصویب رسید.

همچنین هیئت رئیسه دانشگاه از دانشکده پرستاری، خوابگاه و سالن غذاخوری دانشجویی و ... بازدید و با اساتید، دانشجویان و کارکنان دیدار و گفتگو کردند.

رئیس دانشگاه و هئیت همراه با حضور در سالن غذاخوری دانشکده پرستاری طبس با دانشجویان این دانشکده دیدار و گفتگو کرد.

شهرستان طبس با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی نیاز به توجه ویژه در نوسازی و توسعه زیرساخت های تاسیساتی و سرمایشی دارد تا در فصول گرم سال، اختلالی در ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی این شهرستان ایجاد نشود.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,دانشكده پرستاري طبس
  • کد خبر : 50043
کپی لینک کوتاه خبر:

اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی

کلمات کلیدی
امیررضا بیکی
خبرنگار

امیررضا بیکی