• 1394/12/27 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 453
  • - تعداد بازدیدکننده: 359
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشكده پرستاري طبس

پيام تبريك سرپرست دانشكده به مناسبت فرارسيدن سال نو

خداوند يگانه را سپاس كه مجالي عنايت نمود تا سالي سرشار از تعامل، تفاهم، تبادل افكار و آرا و تجربيات را پشت سر بگذاريم و...

دانشكده پرستاري طبس

بسم الله الرحمن الرحيم


"يا مقلب القلوب والابصار، يا مدبراليل والنهار، يا محول الحول والاحوال، حول حالنا الي احسن الحال "


نفس باد صبا مشك فشان خواهد شد عالم پير دگر باره جوان خواهد شد


ارغوان جام عقيقي به سمن خواهد داد چشم نرگس به شقايق نگران خواهد شد



خداوند يگانه را سپاس كه مجالي عنايت نمود تا سالي سرشار از تعامل، تفاهم، تبادل افكار و آرا و تجربيات را پشت سر بگذاريم و توفيقي عطا فرمود تا خدمتگزاري كنيم. اينك در آستانه فصل شكوفايي و آغاز رويش در طبيعت، بهانه‌اي است كه در اين فصل با تفكر و انديشه در بازآفريني طبيعت به نوآوري و نوسازي در كار خود بپردازيم.


در اين بهار نيز همانند سال‌هاي قبل، تنها احساس دلخوشي و تسلايمان از جاي خالي شهدايمان در كنار سفره هفت سين، صلابت و غرور توفيقات بدست آمده و ايستادن نظام اسلامي بر قله‌هاي افتخار است.


در پايان، ضمن تبريك عيد سعيد نوروز به همه دانشگاهيان خدوم، از زحمات ارزشمند شما در سال سپري شده قدرداني نموده و از خداوند متعال، سالي سرشار از بهروزي و موفقّيت و ايّامي نيك و پر بار را براي اساتيد، كارمندان و دانشجويان دانشگاه پرستاري طبس و خانواده معّزز آنان در سال جديد، در ظل عنايات حضرت حق تعالي و در سايه حجت بر حق حضرت صاحب الامر مسئلت مي‌نمايم. اميدوارم سال آينده، با انسجام كاري و هم فكري بيشتر، سالي پر از بركت و موفقيت براي همه دانشگاهيان باشد و "يا محول الحول والاحوال" در ضمير ما تحقق يابد.


حسن فروزان فر


سرپرست دانشكده پرستاري شهرستان طبس

  • گروه خبری : دانشكده پرستاري طبس
  • کد خبر : 11119
کپی لینک کوتاه خبر:

اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید