• 1402/08/08 - 09:43
  • - تعداد بازدید: 474
  • - تعداد بازدیدکننده: 464
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
جلسه اساتید و دانشجویان با سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه

بازدید سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه از دانشکده پرستاری طبس

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری طبس، در روز چهارشنبه 3 آبان ماه 1402، دکتر یوسفی سرپرست معاونت پژوهشی و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از دانشکده پرستاری طبس بازدید به عمل آوردند. در این بازدید که دکتر صفرپور مدیر کمیته تحقیقات و دکتر مرتضوی سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه ایشان را همراهی می کردند، جلسه ای با اساتید دانشکده و سپس جلسه ای با دانشجویان برگزار شد.

در جلسه با اساتید دانشکده پرستاری طبس در رابطه با دستاوردهای پژوهشی دانشکده و کمیته تحقیقات دانشجویی صبحت و تبادل نظر صورت گرفت. در این جلسه سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده طبس خانم دکتر حسینی گزارشی از عملکرد پژوهشی اساتید و دانشجویان ارائه کرد. همچنین اساتید دانشکده نیز در رابطه با مشکلات موجود که مانع از بهبود عملکرد پژوهشی دانشکده است توضیحاتی ارائه کردند. در پایان دکتر یوسفی قول مساعدت برای رفع مشکلات موجود دادند.

 

سپس در جلسه ای عمومی با حضور دانشجویان دانشکده پرستاری طبس در محل آمفی تئاتر دانشکده، ضمن تشویق دانشجویان به شرکت در فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی، در رابطه با مزایای عضویت در کمیته تحقیقات دانشجویی توضیحاتی توسط سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند آقای دکتر مرتضوی ارائه شد.

 

  • گروه خبری : گروه های مطالب,دانشكده پرستاري طبس
  • کد خبر : 47594
کپی لینک کوتاه خبر:

اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی

کلمات کلیدی
امیررضا بیکی
خبرنگار

امیررضا بیکی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید